(klikk på bildet og det blir større)
Vi har satt opp vaktliste i kiosk og sekretariat, samt at vi har tildelt en gruppe foreldre å gjøre forberedelser og innkjøp. Se oversikten. Det er viktig at alle som er satt på vakt møter presis og senest kl 08:45 søndag morgen. Da rekker vi å være klare i god tid til første kampen.
De som er på innkjøpsgruppen må melde fra til Silje innen fredag kl. 14 denne uken , for å kvittere ut at de har gjort arbeidsoppgavene sine. Da vet vi at alt er klart til søndag.
På DFI sine nettsider er det laget mange instrukser for hallarrangment- det kan være lurt å ta en kikk der for å være sikker på hva som skal gjøres og hvor dere finner tingene som skal benyttes. Her er link til informasjonen: Link til Hallarrangement , link til dommere ikke møtt til kamp
Silje vil levere kamprapporter og utskrifter av garderobeoversikter, prislister m.m til foreldre til Vetle/William innen søndag, slik at alt dette er klart.
De som skal hente arrangementskassen bør gjøre dette før dere tar innkjøpet, da har dere nøkler til kjølerommet på kjøkkenet. Det er viktig at kassen leveres til foreldre til Vetle/William før arrangementet søndag, slik at de som skal møte tidlig har nøkler til å komme seg inn i hallen.
Vi henstiller til alle som er involvert i arrangementet å påse at det vaskes og ryddes godt etter endt arrangementsdag (ingen går hjem uten at det er avklart med de andre)- det har kommet klager til DFI håndball på manglende renhold og vi må påse at vi har gjort jobben vår ordentlig!
På forhånd tusen takk for innsatsen dere alle sammen legger i dette!
Har du spørsmål? Ta kontakt med Silje (kontaktinfo til høyre i margen)